Fa En

قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک (رگال)

05 اسفند ، 1398
گروه فضاسازان امین

آشنایی با قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک و لباس

تولیده کنندگان و توزیع کنندگان پوشاک در هر سایز و هر طرحی می توانند با استفاده از قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک (رگال) از فضاهای انبار خود بهترین استفاده را داشته و در ضمن به انبار و چیدمان کالاهای خود نظم بیشتری دهند. این نوع قفسه ها علاوه بر نصب رگال در ردیف های متفاوت این قابلیت را دارند تا رگال ها را از پیکره اصلی قفسه ها جدا کرده و با استفاده از ورق های فلزی و یا چوبی، قفسه ها را تقسیم بندی کرده و برای چیدمان کالاهایی به غیر از پوشاک مورد استفاده قرار بگیرند در ضمن قفسه های انبار برای نگهداری پوشاک در هر ارتفاعی قابل تنظیم شدن هستند. شما برای نصب قفسه انباری می توانید فیلم های آموزش نصب رگال لباس یا قفسه بندی را ببیند یا از یک متخصص کمک بگیرید.

قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک

رگال یا همان قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک، قفسه هایی هستند که به صورت ایستاده برای آویزان کردن هر نوع پوشاک، طراحی و ساخته می شوند. معمولا رگال ها مدلی از قفسه های پانل راک هستند که شکل و ظاهری شبیه به آن ها دارند اما تا حدودی تغییر کرده اند و از قفسه های انبار لباس به حساب می آیند و از سختی و همچنین استقامت خوبی برخوردار هستند. قفسه پوشاک در انبار جهت نگهداری پوشاک برای رفع نیاز تولیدکنندگان پوشاک و توزیع کنندگان هر نوع البسه و همینطور صنف خرده فروشان و عمده فروشان پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا این نوع قفسه ها به شکل استانداردی می توانند حجم زیادی از پوشاک های متنوع را در حالتی منظم جاسازی و انبار کنند.

قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک

رگال چیست؟

رگال لابس چیست؟ رگال یک وسیله برای مرتب کردن و لباس و پوشاک می باشد که بسیار شبیه به چوب لباسی یا رخت آویز است. رگال لباس انواع تنوعی دارد که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. مثلا رگال لباس برای منزل با رگال لباس فروشگاهی متفاوت می باشد. یکی از محبوب ترین انواع رگال، رگال دیواری می باشد. بعضی از رگال ها چوبی است و شما برای ساخت رگال چوبی باید آن را به کارگاه های مخصوص سفارش دهید.

ساختار قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک (رگال)

قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک یا همان رگال فروشگاهی پوشاک، به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به راحتی در هر ارتفاعی تنظیم شوند و با کم کردن و یا زیاد کردن ارتفاع قفسه، بیشترین کاربری را از قفسه ها داشته باشید. این ویژگی در قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک که به وسیله بسته شدن شاخه های قفسه بندی پیچ و مهره ای به وجود آمده باعث می شود تا متقاضی، ارتفاع قفسه ها را متناسب با ارتفاع لباس در نظر گرفته و با تعویض سایز پوشاک به سرعت دکوراسیون انبار تغییر داده شود. خوب است بدانید ساختار قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک این امکان را به وجود آورده تا با قرار دادن یک کفی از جنس حلب و یا چوب شما می توانید به غیر از نصب رگال از قفسه ها جهت نگهداری کالاهای دیگری که مرتبط با پوشاک هستند مانند انواع پارچه ها، کارتن های حاوی نخ و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

ساخت قفسه لنبار جهت نگهداری  پوشاک ساخت قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک

ویژگی قفسه های انبار پوشاک با رگال

قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک دارای ویژگی های فراوانی هستند که طراحی و تولید این محصولات با نیم طبقه مزنین راک و همچنین بدون مزنین اجرا می شود تا علاوه بر استفاده مناسب از فضای انبار شما بتوانید نیاز خود را جهت نگهداری حجم بالایی از پوشاک برطرف کنید. بارگذاری در این نوع قفسه ها به صورت دستی و یا با استفاده از لیفتراک انجام می شود، به کار رفتن بازوهای افقی و عمودی و مونتاژ شدن آن ها توسط پیچ و مهره قابلیت استفاده از این قفسه ها را به شکل رگال و یا قفسه های تک و یا دوبل در تعداد بالایی از طبقات قابل اجرا هستند. قفسه های انبار برای نگهداری پوشاک همانند دیگر قفسه های انبار دارای ابعاد و اندازه های متنوعی می باشند و از نظر جنس و کیفیت می توانند در سطوح مختلفی قرار داشته باشند. جنس اصلی قفسه لباس همگی از گالوانیزه بوده و بدون داشتن هیچ خارک و تیزی در برش بازوها  که ایجاد کشیدگی نخ در پوشاک ها شود عرضه می شوند.

ویژگی قفسه نگهداری پوشاک (رگال)

قفسه مخصوص نگهداری پوشاک

همیشه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان البسه های کوچک و بزرگ با مشکل چروک شدن لباس ها و یا بی نظمی در انبارها روبرو هستند که کار انباردار را مشکل می کنند. بنابراین به کار گرفتن قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک می تواند برای پیشرفت کاری آنها و همچنین بالا بردن کیفیت ظاهری پوشاک گزینه مناسبی باشند. معمولا اینگونه قفسه ها نه تنها به کار تولید و توزیع پوشاک نظم خاصی را می بخشد بلکه می تواند دکوراسیون انبارها را آرایش داده و از کمترین فضا بیشترین استفاده صورت گیرد. با کمک رگال های محکم و مناسب این امکان به وجود می آید تا هر دسته از شاک ها به طور مجزا در حجم بالایی روی یک میله، آویزان شده و به راحتی قابل شمارش باشند.

انواع رگال های انباری

رگال ها وسیله هایی هستند که تنها برای ساماندهی و منظم کردن پوشاک به کار گرفته می شوند. اگر چه رگال ها در فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده پوشاک به دو صورت دیواری و ایستاده استفاده می شود اما بهتر است بدانید در قفسه بندی انبارها جهت نگهداری پوشاک همیشه رگال ها به صورت ایستاده طراحی و ساخته می شوند تا بتوانند به جز نصب رگال ها قابلیت ایجاد طبقه بندی و کاربردهای دیگری به غیر انبار پوشاک را داشته باشند. قیمت انواع رگال با توجه به ویژگی های آن متفاوت می باشد.

چگونگی تهیه قفسه های انبار برای نگهداری لباس

امروزه با وجود طولانی بودن مسیرها و پر هزینه بودن رفت و آمدها و از طرفی با ازدیاد واسطه گر ها و وجود اجناس تقلبی در بازار تهیه قفسه های انبار برای نگهداری لباس در انباری و حمل آنها به محل انبار کار ساده ای نیست. زیرا پایه های اصلی قفسه ها به همراه بازوها، میله های رگال و دیگر تعلقات این نوع محصولات پیش ساخته بر روی هم  وزن بسیار سنگینی را ایجاد کرده و  به دلیل  شکل ظاهری حمل دشواری خواهند داشت. پس با وجود وب سایت های مختلف و گسترش اینترنت در هر مکان ممکنی شما می توانید از طریق وب سایت های  نمایندگان مجاز فروش قفسه انبار جهت نگهداری پوشاک طیف گسترده ای از قفسه ها را مشاهده کرده سپس سفارش خود را ثبت کنید. تا قفسه درخواست شده بدون حضور شما به محل حمل و در انبار نصب شود.

انواع رگال انبار پوشاک انواع رگال انبار پوشاک

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیتشر از صفحات زیر بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
جهت ثبت درخواست خود برای قفسه بندی فضاسازان امین بر روی دکمه روبرو کلیک نمایید.
6LdUFzscAAAAANjBBYAwM-M5LGZ5P6wGdX-KZqwC