Fa En

نحوه ساخت قفسه های اداری برای محیط اداری

02 تیر ، 1399
گروه فضاسازان امین

هر دفتر نیاز به فضای ذخیره سازی دارد، بنابراین یافتن راه حل های مناسب برای پاسخگویی به نیازهای عملیاتی روزمره تجارت شما، یک عامل مهم است. قفسه بندی یکی از محبوب ترین انواع ذخیره سازی است که برای دفاتر مدرن در دسترس است و روشی مستحکم و به راحتی برای ساماندهی و محافظت از مواد تجاری مانند کاغذ، لوازم التحریر، لوازم و کالا را ارائه می دهد.

در اینجا ما به برخی از ملاحظات اساسی در انتخاب سیستم قفسه بندی محیط اداری ایده آل و اینکه چگونه این امر می تواند به پیشرفت در محل کار شما کمک کند، توجه می کنیم.

طراحی قفسه بندی محیط اداری

طراحی قفسه بندی محیط اداری

یک قفسه بندی باید دارای دسترسی خوبی باشد

اگر ماهیت تجارت شما بدان معنی است که موارد ذخیره شده مانند پرونده ها و پوشه ها باید به سرعت و به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرند، دسترسی باید مورد توجه اساسی باشد. انتخاب راه حل های قفسه بندی که اندازه و شکل مناسبی برای نشستن در نزدیکی ایستگاه های کاری داشته باشند، شروع خوبی است اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که چگونه کارکنان به راحتی و در بیش از یک نفر به دسترسی نیاز دارند در مواقع شلوغ از این فضای ذخیره، باید استفاده کنند.

باید بدانید در چه راستا و عملکردی می خواهید از قفسه استفاده کنید

مهم است که بدانید قبل از ارتقاء به یک شکل یا اندازه خاص، دقیقاً در نظر بگیرید که یک سیستم قفسه بندی در دفتر شما برای چه مواردی استفاده خواهد شد. به عنوان نمونه، قفسه های مورد استفاده برای ذخیره کتاب، پرونده ها یا پوشه ها برای کارکرد صحیح به عمق و وزن زیادی احتیاج ندارند، در حالی که به عنوان قفسه بندی که برای ذخیره سازی کالا استفاده می شود به ظرفیت بسیار بیشتری نیاز دارد و احتمالاً باید استحکام بهتری هم داشته باشند.

داشتن فضای مناسب برای قفسه بندی

یکی از مهم ترین نکات در ایجاد قفسه بندی، داشتن فضای کافی است. که خیلی از محیط های اداری با مشکل داشتن فضای کافی درگیر هستند و نمی توانند از هر قفسه بندی برای فضا های خود استفاده کنند و برایشان مهم است که یک قفسه بندی خوب و کاربردی با  اشغال کم ترین فضا، در اختیار داشته باشند.

داشتن فضای مناسب برای قفسه بندی محیط اداری

داشتن فضای مناسب برای قفسه بندی محیط اداری

انتخاب سبک مناسب برای قفسه بندی

گزینه های ذخیره سازی نیازی به چشم اندازی در دفتر شما ندارند و در واقع می توانند برای تعریف سبک مورد نظر از محل کار شما مورد استفاده قرار گیرند. سیستم های قفسه بندی را می توان در مجموعه ای از رنگ ها و پوشش ها سفارشی سازی کرد و یک راه حل ذخیره سازی را هم جذاب و کارآمد ارائه داد.

طراحی خاص و زیبایی قفسه بندی ها

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در طراحی قفسه بندی ها به آن توجه کنید، زیبایی و طراحی خاص آن ها می باشد. شما باید قفسه ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی شما مرتبط و همچنین باید فوق العاده چشمگیر باشد. شما باتوجه به طراحی داخلی خود می توانید از متریال های مختلفی استفاده کنید.

فضاسازان امین انتخاب بی نظیر برای محیط اداری شما

فضاسازان امین طیف گسترده ای از گزینه های قفسه بندی را با سیستم های با کیفیت بالا ساخته شده است، فراهم می کند و یک راه حل موقت و دائمی را برای نیازهای هر مکان تجاری فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های ذخیره سازی با کیفیت بالا و با تیم ما تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
جهت ثبت درخواست خود برای قفسه بندی فضاسازان امین بر روی دکمه روبرو کلیک نمایید.
6LdUFzscAAAAANjBBYAwM-M5LGZ5P6wGdX-KZqwC