Fa En

انواع قفسه پنلی چیست و چه جنسی دارند

23 بهمن ، 1398
گروه فضاسازان امین

قفسه پنلی

یکی از انواع قفسه ها که در فروشگاه ها استفاده می شود قفسه پنلی است که به طور کلی می توان گفت جزو قفسه های ساده به شمار می رود که جهت استفاده در خرده فروشی ها مناسب می باشد. از آنجایی که قفسه بندی در فروشگاه ها از نکات مهم برای به وجود آوردن امکان خرید راحت برای مشتریان می باشد، پس بهتر است شما با انواع قفسه ها از جمله قفسه های پنلی آشنا شوید.

قفسه پنلی چیست؟

به طور کلی لازم است بدانید فضاهایی که امکان گذاشتن وسایل به صورت مرتب را فراهم می‌ کند قفسه نامیده می‌ شود. با وجود اینکه در فضاهای مختلفی از قفسه ها استفاده می شود مشاهده شده که این قفسه ها در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می ‌شوند. در این بین قفسه پنلی جزو قفسه های پرکاربرد بوده که در بسیاری از فروشگاه ها شما شاهد استفاده از آن می باشید. استفاده از این نوع قفسه در موارد مختلف کاربرد داشته اما بهترین کاربرد آن در فروشگاه های خرده فروشی می باشد. به طور کلی باید بدانید استفاده از آن مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قفسه پنلی چیست

اهمیت استفاده از قفسه های پنلی

یکی از بزرگترین دغدغه افراد در هنگام راه اندازی فروشگاه چینش و استفاده از قفسه های مناسب در فروشگاه می باشد. به طوری که لازم است بدانید اگر شما بتوانید یک روش درست جهت قفسه بندی فروشگاهی انتخاب کنید طبیعتا فروش شما در بهترین حالت خود قرار خواهد داشت. در اینجا نکته بسیار مهمی وجود دارد این بوده که مشتری بتواند خیلی سریع محصول یا کالایی که در فروشگاه شما به دنبال آن می گردد، را پیدا نماید. هنگامی که شما از قفسه های پنلی استفاده می کنید می توانید به راحتی این امکان را به مشتری بدهید تا محصول مورد نظرش را پیدا کند. به طور کلی اگر شما برای فروشگاه تان به دنبال قفسه هستید که به صورت منظم تمامی اجزا را سازماندهی کنند و در عین حال در فضای مغازه صرفه ‌جویی شود بهترین گزینه قفسه های پنلی می باشد.

اهمیت استفاده از قفسه پنلی

جنس قفسه های پنلی

در خصوص جنس قفسه های پنلی باید بدانید که این محصول از فیبر با تراکم متوسط ساخته شده و برای اینکه ظاهر زیبا و شیک داشته باشد از یک لایه ورقه روی آن استفاده شده است. این کار موجب می‌شود که پنل ها همچنین از استحکام بالایی برخوردار بوده و به تبع استفاده های بیشتری نیز از آن شود. به طوری که باید بدانید در فروشگاه ‌ها استفاده از قفسه پنلی جهت نگهدارنده های بلوک ها، واحدهای استند آزاد و یا به عنوان خود دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس قفسه پنلی

آخرین مطالب تکمیلی فضاسازان امین را در این بخش دنبال نمایید

مزایای سیستم قفسه بندی مناسب در انبار

مزایا و کاربرد قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه

انواع قفسه پنلی

با وجود اینکه امروزه از قفسه های پنلی استفاده زیادی می شود، لازم است بدانید که این قفسه ها در رنگ ها و طرح های مختلفی روانه بازار شده و شما می توانید متناسب با نیاز خود نوعی از آن را انتخاب کنید. در خرید این قفسه ها باید توجه داشته باشید که بهتر است متناسب با محصولی که قرار است ارائه دهید طرح و رنگ قفسه را انتخاب نمایید. مثلاً باید بدانید یکی از انواع قفسه پنلی، قفسه ای است که رنگ آن به صورت دانه‌ های چوب بوده که در مقایسه با قفسه های استیل بسیار صاف و براق می باشد. همچنین جالب است بدانید شما می توانید در هنگام استفاده از قفسه پنلی از تجهیزات فروشگاهی دیگر چون نرده، آویز لباس مستقیم و آبشاری، قلاب ها، سبد های همه کاره و موارد دیگر استفاده کرده و راحت تر محصولاتتان را به نمایش بگذارید.

مزیت استفاده از قفسه های پنلی

بزرگترین مزیت استفاده از قفسه های پنلی ظاهر زیبای آن می باشد. امروزه بسیاری از افراد که اقدام به راه اندازی فروشگاه می‌ کنند اولین نکته که به آن دقت دارند این است که زیبایی و جذابیت فروشگاه خود را بالا ببرند زیرا فضای جذاب فروشگاه جزو آن دسته از مهمترین مواردی است که می تواند مشتریان بیشتری را به فروشگاه شما بکشاند. هنگامی که شما از این پنل ها استفاده می کنید حتی اگر فضای مغازه کوچک باشد باز هم خواهید توانست بهترین کاربری را ببرید و ظاهری شیک در مغازه ایجاد کنید. علی رغم زیبایی که این قفسه ها دارد از قیمت پایینی برخوردار بوده و افراد می‌ توانند با انتخاب قفسه پنلی در هزینه ‌ها نیز صرفه‌ جویی کنند. نکته بسیار مهم دیگر در انتخاب قفسه های پنلی این بوده که شما محصولی با ظرافت بالا در اختیار دارید زیرا برای قفسه بندی بلوک معمولا از میخک استفاده شده که جذابیت چندانی ندارد. علاوه بر فروشگاه ‌های کوچک که از قفسه پانل استفاده می شود، در داروخانه ها نیز این محصول بسیار کاربرد دارد که این امر به دلیل تمیز نشان دادن حداکثری فضا است.

مزیت استفاده از قفسه های پنلی

نحوه خرید قفسه های پنلی

حال با توجه به آنچه در مورد ویژگی ها و مزیت استفاده از قفسه پانل بیان شد اگر شما هم قصد خرید این نوع قفسه ها برای فروشگاه و یا داروخانه خود را دارید باید توجه داشته باشید که در حال حاضر می توانید این پنل ها را از فروشگاه های آنلاین به صورت مستقیم خریداری کنید. در اینجا انتخاب طرح و رنگ و مدل آنها کاملا اختصاصی و مبتنی بر سلیقه مشتری است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. همانطور که گفته شد قیمت نیز قفسه پنلی نسبت به دیگر قفسه ها در پایین ترین حد خود دارد قرار دارد و جزو مزیت های این نوع قفسه به شمار می‌ رود. اگر از شرکت های معتبر اقدام به سفارش این نوع قفسه کنید مطمئن باشید که محصولی که به دست شما می رسد از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود زیرا در این شرکت ‌ها از بهترین مواد اولیه جهت ساخت قفسه های پنلی استفاده می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
جهت ثبت درخواست خود برای قفسه بندی فضاسازان امین بر روی دکمه روبرو کلیک نمایید.
6LdUFzscAAAAANjBBYAwM-M5LGZ5P6wGdX-KZqwC